Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

To blog ως πηγή ελευθερίας

Καιρό έχω να γράψω στο blog
Μα δεν έχω κάποιο συμβόλαιο με έναν εκδότη που θα με υποχρεώνει να γράφω συγκεκριμένα κείμενα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. 
Τα άτομα που με παρακολουθούν θα περιμένουν κάποιο κείμενο. Μα νομίζω πως μπορούν να αντέξουν με την δική μου απουσία. Άλλωστε ο μεγαλύτερος αναγνώστης είναι ο ίδιος μας ο εαυτός. Όταν εκείνος θελήσει να διαβάσει κάποιο κείμενο τότε το κείμενο εκείνο θα γραφτεί. 
Σκέψεις υπάρχουν, ανάγκη για γραφή υπάρχει, μα προτιμώ τις σκέψεις μου να τις αφήνω να αιωρούνται στα στεγανά του κεφαλιού μου, και όταν νιώθουν απελπιστικά εγκλωβισμένες εκεί, τότε και θα τις μεταφέρω κάπου πιο άνετα, όπου η τάξη θα κυριαρχεί και αυτές χαρούμενες σαν πολύχρωμες πεταλούδες σε ανθισμένο λιβάδι θα ξαποσταίνουν! 
Αγαπώ το blog μου διότι με κάνει να νιώθω ελεύθερος. Δεν με καταπιέζει, δέχεται να μοιραστεί τις ιδέες μου, είτε είναι παράλογες, είτε θλιβερές, είτε αιρετικές. Και αν δεν το τροφοδοτώ με νέες ιδέες τακτικά ποτέ δεν θα μου λέει τίποτα. Είναι ένας πιστός συνοδοιπόρος, ένα δεκανίκι που σε βοηθά να πατήσεις καλύτερα στο άγνωστο του έξω κόσμου. Ακόμα και ασυνάρτητα να γράφω όπως τώρα, ποτέ δεν με επιπλήττει, θα μου κλείσει πονηρά το μάτι και θα συνεχίσω απτόητος ξέροντας ότι την συγκεκριμένη χρονική περίοδο είναι αυτό που θέλω. 
Ιδέες υπάρχουν, μα προτιμώ να τις αφήνω ελεύθερες, μέσα στην αναρχία του εγκεφάλου να αποκτήσουν δικές τους αξίες. Μια ολόκληρη μέρα εργασίας μπροστά απο μια οθόνη σίγουρα παρεμποδίζει την ηλεκτρονική καταγραφή όλων εκείνων που μας απασχολούν. Σύντομα θα έρθουν και οι καλοκαιρινές διακοπές, το κεφάλι μας θα αδειάσει με τα ποταπά τα καθημερινά και τότε όλες μας οι ιδέες οι σημαντικές θα γιγαντωθούν και θα αξιώσουν ένα καλύτερο περιβάλλον διαβίωσης.
Μέχρι τότε..... θα δείξει! 

ΥΓ. To τραγούδι που ακούγεται ανήκει στους Σουηδούς JJ, με όνομα ecstasy και βρίσκεται στο προηγούμενο album τους No2. Ευχαριστώ πολύ το άτομο που το μοιράστηκε μαζί μου, και ευχαριστώ όλους όσους αγαπούν να μοιράζονται μικρά μυστικά με άλλους γνωστούς ή άγνωστους. Love is to share. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: